Bc. Roman MICKA

Bachelor's thesis

Tai ji quan jako volnočasová aktivita zaměřená na odstranění sociálních i jiných problémů

Tai-chi as a leisure time activity focused on the elimination of the social and other problems
Abstract:
Ve své práci předkládám koncept výuky jak probíhá ve Škole bambusových lístků, kterou jsem založil 24.9.2003. Práce je rozdělena do několika částí - teoretická část, praktická část, fyzikální výpočty systému tchaj-ťi a výzkum. Vzhledem k tomu, že práce je o tchaj-ťi jako volnočasové aktivitě zaměřené na odstraňování sociálních a jiných problémů, poskytuji důkaz o tomto formou kvalitivního výzkumu provedeného …more
Abstract:
In my thesis I introduce the conception of the tuition in the Bamboo Leave School which I founded on 24th September 2003. The thesis is divided into several parts - theoretical, practical, physical calculations and research. Due to the fact that the thesis is focused on tai-chi as a leisure time activity aimed at the elimination of social and other problems, I provide the proof in the form of the qualitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2007
Identifier: 6690

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MICKA, Roman. Tai ji quan jako volnočasová aktivita zaměřená na odstranění sociálních i jiných problémů. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy