Miroslava Rusnáková
Master's thesis
Muži a ženy v reklame
Abstract:
Diplomovová práca sa zaoberá zobrazovaním mužov a žien v reklame, tým ako sú vykresľovaní, aké sú ich typické úlohy, role v reklame. Zisťuje, či sú v reklame osoby vyobrazované vo svojich typicky prisudzovaných vlastnostiach, tzv. genderových stereotypoch. Neopomína taktiež pojmy ako sexizmus a diskriminácia a porovnáva, ako sa to u jednotlivých pohlaví.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2742
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2007
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Martin Boček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2742
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Sexizmus a gender v reklame
Mária ĽUPTÁKOVÁ -
Zobrazení ženy ve slovenské reklamě
Dominika NEČASOVÁ -
Muži jako oběti domácího násilí
Barbora Škachová -
Muži jako studenti a budoucí sociální pracovníci
Sandra Sontagová -
Jak hubnou muži?
Jana Trefilková -
Jsou starší ženy diskriminovány na trhu práce více než muži? Rešerše experimentální literatury
Adéla Jasná -
Genderová diskriminace v profesích, kde převažují ženy a kde převažují muži: rešerše experimentální literatury
Miriama Masariková -
Muži do škol: Potřeba mužů v českém základním školství
Nina FÁROVÁ