Analýza, návrh a tvorba webové microsite – Martin Prokop
Martin Prokop
Bachelor's thesis
Analýza, návrh a tvorba webové microsite
Analysis, design and development of web microsite
Anotácia:
Práce shrnuje postupy při vytváření webové microsite, a to jak z pohledu technického, tak i z pohledu obchodního, který je u microsite podstatný. V teoretické části je definováno několik základních pojmů z programování, webdesignu, optimalizace webového obsahu pro vyhledávače a v neposlední řadě i marketingu. Tyto metody jsou následně v praktické části aplikovány na konkrétní případ webové microsite …viacAbstract:
My thesis summarizes methods during creating microsite from technical and business point of view. Especially the business point of view is important. In theoretical part are defined main terms from field of programming, web design, SEO and last but not least marketing. Those methods are later in practical part applied on particular example of microsite Proč mít web (why is website important). This …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/64755
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2013
- Vedúci: Zdeněk Smutný
- Oponent: Jiří Tomášek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/64755
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza návštěvnosti webu společnosti na trhu s klimatizacemi
Veronika Švecová -
Gamifikace jako nástroj upevňování návštěvnosti webu
Jan Konvalinka -
Dopad PPC reklam na návštěvnost webu
Kateřina Šilhánová -
Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera
Martin Čulák -
Metriky rychlosti načítání a vykreslování webu
Jakub PÍSAŘ -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach