Strategie vyjednávání s externími partnery v oblasti nákupu Škoda Auto a.s. – Dominik Landyš
Dominik Landyš
Bakalářská práce
Strategie vyjednávání s externími partnery v oblasti nákupu Škoda Auto a.s.
Strategy of Negotiation in the Purchasing Department of Škoda Auto a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza obchodního jednání s dodavateli a určení optimální strategie vyjednávání. Teoretická část slouží k definování pojmů komunikace a komunikačního procesu. Také člení jednotlivé druhy a formy komunikace. Dále se věnuje konkrétněji vyjednávání, jeho fázím, možným situacím a zejména základním vyjednávacím strategiím. Následně specifikuje i osobnost vyjednavače. Praktická …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze business negotiations with suppliers and determine an optimal negotiation strategy. The theoretical part serves to define the concepts of communication and the communication process, outlining various types and forms of communication. It also explores more specifically into negotiation, its phases, possible situations, and, in particular, basic negotiation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Jana Zahrádková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Krizová komunikace a vyjednávání u VSČR
Karolina Vejmělková -
Česko-německá interkulturní komunikace: obchodní vyjednávání
Pavel Šíma -
Efektivní komunikace a vyjednávání
Dana Fábryová -
Psychologické determinanty při vyjednávání v obchodním prostředí
Milan Kalný -
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Komunikace a komunikační strategie rozhodčího ledního hokeje
Libor Šopák -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
6. 12. 2023