Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu – Mgr. Bc. Tereza Čuláková
Mgr. Bc. Tereza Čuláková
Master's thesis
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Formation of the company strategy using stakeholder approach
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení strategie konkrétního podniku s využitím stakeholderského přístupu doplněného o klasické metody strategického řízení. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou vymezeny základní metody klasického strategického řízení a taktéž popisuje stakeholderské pojetí podniku, ve kterém uvádí i návod metodologie stakeholderské analýzy. Tyto teoretické předpoklady …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose a strategy of a company using a stakeholder approach supplemented by classic methods of strategic management. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the basic methods of classical strategic management are defined and describes the stakeholder concept of the company, which also includes the methodology of the stakeholder analysis. These …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hfx7f/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2019
- Supervisor: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
- Reader: Ing. Martin Cenek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČULÁKOVÁ, Tereza. \textit{Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/qzdh4b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Strategic approach: Career Self-Management
Georgii Gogokhiia -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Analysis, design and implementation of the data-process model in accordance with the Smart City concept
Roman Čada -
Strategie řešení konfliktních situací z pozice manažera základní školy
Anna Zlatníková -
Strategie a její implementace v organizacích veřejné správy
Miroslav Račuch -
Analýza konkurenčního prostředí a zákazníků pro vytvoření marketingové strategie
Barbora Štancová