Využití řečnických dovedností ve vzdělávání dospělých – Tomáš Damborský
Tomáš Damborský
Bakalářská práce
Využití řečnických dovedností ve vzdělávání dospělých
The Use of Public Speaking Skills in Adult Education
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o tématu využití řečnických dovedností ve vzdělávání dospělých. Právě tyto dovednosti mají velký vliv na zapamatování informací dospělým publikem. Cílem práce je proto poskytnout rady týkající se využívání řečnických dovedností pro učitele a lektory působící ve vzdělávání dospělých. Bakalářská práce má teoreticko-praktický charakter a je rozdělena na dvě části. V první …víceAbstract:
This bachelor’s thesis is about using public speaking skills in adult education. These skills have a big influence on remembering of information by adult audience. The goal of this work is to provide advice on using the public speaking skills for lectors lecturers and teachers in adult education. The thesis is theoretico-practical and is divided into two sections. In the first part the thesis provides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2020
Identifikátor:
https://is.akcentcollege.cz/th/gbt6w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Květa Suchánková, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika a divácké návyky mladého publika audiovizuálního obsahu v České republice
Johana Minářová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Učitel na gymnáziu a lektor univerzity třetího věku v jedné osobě
Gabriela Škodíková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ