Service Quality in the International Context – Bc. Nikola Kopšová
Bc. Nikola Kopšová
Diplomová práce
Service Quality in the International Context
Service Quality in the International Context
Abstract:
The master thesis focuses on the service quality of the selected international company Wolt and, simultaneously, on cultural differences between two countries, specifically the Czech Republic and Slovakia. For this purpose, customer satisfaction was measured in Czech and Slovak cultures. The first part of the thesis is devoted to theory in order to understand the topic of the study and to gain theoretical …víceAbstract:
Diplomová práce se zaměřuje na kvalitu služeb vybrané mezinárodní společnosti Wolt a současně na kulturní rozdíly mezi dvěma zeměmi, konkrétně Českou republikou a Slovenskem. Za tímto účelem byla zjišťována spokojenost zákazníků v české a slovenské kultuře. První část práce je věnována teorii, aby bylo možné pochopit téma výzkumu a získat teoretické poznatky o kvalitě služeb a kultuře. Druhá část je …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kopšová, Nikola. Service Quality in the International Context. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
International Management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků
Lucie Podškubková -
Dimenze kvality života v systému pobytových služeb
Lenka Zgarbová -
Psychosociální dimenze kvality života osob s mentálním postižením v chráněném bydlení
Jana KASÁČKOVÁ -
Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků
Viktoriya Slepokurova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
4. 5. 2023