Bc. Nikola Kopšová

Diplomová práce

Service Quality in the International Context

Service Quality in the International Context
Abstract:
The master thesis focuses on the service quality of the selected international company Wolt and, simultaneously, on cultural differences between two countries, specifically the Czech Republic and Slovakia. For this purpose, customer satisfaction was measured in Czech and Slovak cultures. The first part of the thesis is devoted to theory in order to understand the topic of the study and to gain theoretical …více
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na kvalitu služeb vybrané mezinárodní společnosti Wolt a současně na kulturní rozdíly mezi dvěma zeměmi, konkrétně Českou republikou a Slovenskem. Za tímto účelem byla zjišťována spokojenost zákazníků v české a slovenské kultuře. První část práce je věnována teorii, aby bylo možné pochopit téma výzkumu a získat teoretické poznatky o kvalitě služeb a kultuře. Druhá část je …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kopšová, Nikola. Service Quality in the International Context. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
International Management / International Management