Ondřej Koláček
Bachelor's thesis
Marketing herního průmyslu
The Marketing of the Videogame Industry
Abstract:
Tato práce představuje závěry z uživatelského testování dvou e-commerce platforem a jejich vzájemné porovnání. Jedná se o Steam a Playstation Store. Část věnovaná teorii obsahuje potřebnou informační bázi pro provedení testování a zprostředkovává základní přehled tématu videoher ve vztahu k trhu, marketingovým komunikacím a e-commerce. Je představeno, jaké výhody pro trh obecně představuje digitální …moreAbstract:
This thesis presents conclusion of the usability testing of two e-commerce platforms Steam and Playstation Store and their comparison. The part dedicated to theory sets up necessary information basis which is required to conclude the testing and to gain basic insight on the topic of computer games and their connection to marketing communication. There are presented advantages of digital products and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Accessible from:: 27. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koláček, Ondřej. Marketing herního průmyslu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace webových stránek vybraného města
Jaroslav Veselý -
Moderní marketingová komunikace banky
Anežka Lustová -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs -
Online marketingová komunikace města Ostravy
Ellen Kocichová -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
David Brandejs -
Vizualizace průběhu bezpečnostní hry
Juraj Uhlár