Marketingový výzkum pro společnost zabývající se inženýrsko-geologickým průzkumem – Jana Jozeková
Jana Jozeková
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum pro společnost zabývající se inženýrsko-geologickým průzkumem
Marketing Research for Company Dealing with Engineering-Geological Survey
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je marketingový výzkum pro společnost K-Geo s.r.o., která se zabývá inženýrsko - geologickým průzkumem. Společnost K-Geo s.r.o. se nachází v centru Ostravy a poskytuje komplexní geologické služby. Úkolem bakalářské práce je provést marketingový výzkum zaměřený na spokojenost zákazníků se společností, jejími službami a krátké srovnání s konkurenčními firmami v oboru podle zkušeností …viacAbstract:
The subject of the thesis is marketing research for the company K-Geo s.r.o., which deals with an engineering - geological survey. Company K-Geo s.r.o. is situated in the center of Ostrava and provides complex geological services. The task of this thesis is realization of marketing research focused on customer satisfaction with company and its services, as well as short comparison with competitors …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/83060
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Markéta Rolčíková
- Oponent: Helena Trčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JOZEKOVÁ, Jana. \textit{Marketingový výzkum pro společnost zabývající se inženýrsko-geologickým průzkumem}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/qzni3f/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / odbor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníka
Radoslav Vybíral