Význam a pomoc poradenských služeb pro klienty s poruchami autistického spektra – Eva Polášková
Eva Polášková
Bakalářská práce
Význam a pomoc poradenských služeb pro klienty s poruchami autistického spektra
The importance and help of consulting and support services for clients with autism spectrum disorders
Anotace:
Cílem bakalářské práce je představit problematiku poruch autistického spektra a zaměřit se na pomoc lidem postiženým autismem v oblasti poradenských služeb. Teoretická část práce poskytuje přehled základních informací o těchto oblastech. Záměrem praktické části práce je zjistit, jak vypadá v konkrétních případech realizace poradenských služeb, a to s důrazem na jejich pomoc a významAbstract:
The aim of bachelor thesis is to introduce the problem of autism spectrum disorders and focus on helping people affected by autism in the field of consulting and support services. The theoretical part provides an overview of basic information about these fields. The aim of the practical part is to see how looks at specific cases realisation of these services, with emphasis on their importance and help
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
- Vedoucí: Eva Sroková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Automation and Digitalization in Financial Accounting and Auditing - Status Quo and Future Prospects for Auditors and Companies in Germany
Thao Hien Nguyen -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Školská poradenská zařízení ve Finsku
Kristýna MARTINCOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM -
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Dominika ČERNÁ -
Práce speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení
Monika VITÁSKOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva