Michal Dub

Bakalářská práce

Kvantitativní analýza masmediální komunikace výrobců piva na českém trhu

Quantitative analysis of mass media communication of beer manufacturers on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kvantitativní analýzou masmediální komunikace výrobců piva na českém trhu. Data se týkají televizní a rozhlasové reklamy za rok 2016. Ta byla shromážděna společností Nielsen Admosphere, a.s., která se speciali-zuje na poskytování služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů. Pro zpracování takto velkého objemu dat bylo zapotřebí využít metody zvané data mi-ning …více
Abstract:
This bachelor work deals with quantitative analysis of mass media communication of beer manufacturers on the Czech market. Data were accumulated from television and radio advertising per year 2016 and provided by Nielsen Admosphere Ltd., which specializes in providing marketing services and media researches. Data mining method was used to deal with such a huge volume of data. Program MS Excel was used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Jiří Dvořák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73171