Lukáš Bürger

Bakalářská práce

Analýza masmediální komunikace na trhu pánských potřeb pro holení

Analysis of mass media communication on the market of men's shaving needs
Anotace:
Cílem práce je zmapovat průběh marketingových kampaní a porovnat činnost hlavních hráčů na trhu pánských potřeb pro holení v letech 2010-2017. Na základě tohoto cíle, jde ve své podstatě o prozkoumání potřeb pro holení z jejich marketingového hlediska. Teoretickou částí je rozbor trhu s pánskými potřebami pro holení. Představen je zde spotřebitel na trhu, jeho chování na trhu a rozhodovací proces nákupu …více
Abstract:
The aim of the thesis is to map the course of marketing campaigns and to compare the main players activities in the men's shaving market in 2010-2017. Based on this goal, it is basically about exploring the need for shaving from their marketing point of view. The theoretical part is research of the market for men's shaving needs. It introduces the consumer to the market, his market behavior and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Vladislav Bína

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75626

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management