Kvantitativní analýza masmediální komunikace výrobců piva na českém trhu – Michal Dub
Michal Dub
Bakalářská práce
Kvantitativní analýza masmediální komunikace výrobců piva na českém trhu
Quantitative analysis of mass media communication of beer manufacturers on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kvantitativní analýzou masmediální komunikace výrobců piva na českém trhu. Data se týkají televizní a rozhlasové reklamy za rok 2016. Ta byla shromážděna společností Nielsen Admosphere, a.s., která se speciali-zuje na poskytování služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů. Pro zpracování takto velkého objemu dat bylo zapotřebí využít metody zvané data mi-ning …víceAbstract:
This bachelor work deals with quantitative analysis of mass media communication of beer manufacturers on the Czech market. Data were accumulated from television and radio advertising per year 2016 and provided by Nielsen Admosphere Ltd., which specializes in providing marketing services and media researches. Data mining method was used to deal with such a huge volume of data. Program MS Excel was used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73171
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73171
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Analýza masmediální komunikace fenoménu Black Friday
Filip Vrtal -
Analýza masmediální komunikace na trhu pánských potřeb pro holení
Lukáš Bürger -
Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží
Aidana Kostenko -
Quantitative Fraud Analysis on Mobile Platforms
Josef Frola -
Quantitative analysis of TLS certificate validity on the Internet
Radim Podola -
Diaryliodonium salts - quantitative analysis and electrochemical synthesis
Jan Dismas Buriánek