Cena jako faktor konkurence v gastronomii – Bc. Sevastian Kushnei
Bc. Sevastian Kushnei
Bakalářská práce
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Price as a competitive factor in gastronomy
Anotace:
Daná bakalářská práce je věnována tématu cena jako faktor konkurence v gastronomii. Jedná se o oblast, která je nesmírně důležitá pro jakýkoliv podnik, gastronomická zařízení nevyjímaje. Cílem dané bakalářské práce bylo na základě analýzy faktoru konkurence gastronomii navrhnout opatření za účelem zvýšení tržeb restauračních provozů ve vybrané lokalitě. Za hlavní výstupy dané práce je možné považovat …víceAbstract:
This bachelor's thesis is devoted to the topic of price as a factor of competition in gastronomy. This is an area that is extremely important for any business, including catering establishments. The aim of this bachelor's thesis was to propose measures to increase the sales of restaurant operations in a selected location based on the analysis of the factor of competition in gastronomy. The following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/hlbwq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUSHNEI, Sevastian. \textit{Cena jako faktor konkurence v gastronomii}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/qztk78/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Řízení značky a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
Farrukh Saidov -
Cenová rozhodování v mezinárodním prostředí
David Kebl -
Analýza nákupního rozhodování spotřebitele na trhu čokoládových tabulek na českém a německém trhu
Kateřina Pokorná -
Nákupní rozhodování zákazníka na základě slevových nabídek
Kristýna Topičová -
Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele
Pavel Trnka -
Využití cenové elasticity poptávky při prodeji piva
Miroslav Adamec -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev