Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji – Michaela MASNEROVÁ
Michaela MASNEROVÁ
Bachelor's thesis
Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji
Effectiveness analysis of outdoor and indoor digital advertising in the Zlin region
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vypracovat teoretické poznatky z oblasti indoorové a outdoorové digitální reklamy. Z počátku se budu věnovat historii samotného marketingu a postupně přejdu k již zmiňované digitální reklamě jak ve vnějším, tak vnitřním prostředí. Posléze navážu kapitolou o podobě obrazové komunikace a nakonec se zaměřím na vnímání digi-tální reklamy pozorovateli. Na základě získaných informací …moreAbstract:
Aim of this Bachelor thesis is to elaborate theoretic findings in the field of indoor and out-door digital advertising. I begin with history of marketing and work my way through to digital advertising in indoor and outdoor environment. I continue with a chapter about vis-ual communication and how consumers perceive digital advertising. Based on gained theo-retic knowledge I dispose a practical thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Accessible from:: 18. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MASNEROVÁ, Michaela. \textit{Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/qztux7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MASNEROVÁ, Michaela. Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Uvítací informační obrazovka pro CPS MU
Marek Halás -
SCADA obrazovka pro využití ve vodárenství
Ondřej HAJNÝ -
Uzamykací obrazovka pro Android používající biometriky
Rostislav Vítek -
Hodnocení vztahu mezi časem stráveným u obrazovky a tělesným složením nedospělých jedinců
Jana Panicová -
Do mé duše se otiskly mraky. O důležitosti grafiky v době plochých obrazovek.
Alžběta Černá