Náměty pro globální rozvojové vzdělávání dětí mladšího školního věku s užitím metodiky projektového vyučování – Michaela TRNKOVÁ
Michaela TRNKOVÁ
Diplomová práce
Náměty pro globální rozvojové vzdělávání dětí mladšího školního věku s užitím metodiky projektového vyučování
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracování vlastního návrhu výukového materiálu, včetně metodické příručky, věnujícího se možnostem využití tématiky globálního rozvojového vzdělávání ve výuce na 1. stupni ZŠ. Praktické výstupy práce budou vztaženy na konkrétní příklady z tématického celku Globální problémy (vycházejícího z Národní strategie globálního rozvojového vzdělávání pro období 2011 - 2015 v ČR) a …víceAbstract:
This thesis focuses on the topic of Global development education using the pedagogical approach of methodology of project teaching. In the practical part we are shown three own learning activities, which are fully capable of being put into teaching practise of geography at 1st level of basic education, especially for 4th and 5th grade.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Karvánková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRNKOVÁ, Michaela. \textit{Náměty pro globální rozvojové vzdělávání dětí mladšího školního věku s užitím metodiky projektového vyučování}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/qzuobj/.
Jak správně citovat práci
TRNKOVÁ, Michaela. Náměty pro globální rozvojové vzdělávání dětí mladšího školního věku s užitím metodiky projektového vyučování. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol, Základy speciální pedagogiky pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Žijeme v propojeném světě - náměty pro globální rozvojové vzdělávání dětí na 1. stupni základních škol
Adéla Koblásová -
Problematika globální výchovy v hodinách občanské výchova
Nikola KRUSBERSKÁ -
Principy a strategie pro využívání individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni základní školy
Marie Lebišová -
Edukační strategie učitelů 1. stupně k žákům s poruchami autistického spektra
Viera TRAUPOVÁ -
Strategie učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni inkluzivní ZŠ
Jitka Janů -
STRATEGIE UČENÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Barbora JANEČKOVÁ -
Strategie neverbální komunikace učitele na 1. stupni základní školy
Kateřina HOBZOVÁ -
Copingové strategie u učitelů na 1. stupni ZŠ
Michaela SLEZÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva