Analýza internetového marketingu pro firmu na trhu doplňků stravy pro sportovce – Radim Wojkowský
Radim Wojkowský
Bachelor's thesis
Analýza internetového marketingu pro firmu na trhu doplňků stravy pro sportovce
Internet Marketing Analysis for the Company on the Market of Food Supplements for Sportsmen
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je analýza internetového marketingu, konkrétně analýza internetové reklamy e-shopu nabízející doplňky stravy pro sportovce značky Hi Tec Nutrition. Jako reklamní nástroje budou využity PPC systémy a zbožové vyhledávače, jejichž efektivnost bude analyzována, a to především na základě množství uskutečněných objednávek. Ve výzkumu bude použita metoda elektronického pozorování …viacAbstract:
The theme of this bachelor thesis is the analysis of Internet marketing, specifically analyze of Internet advertising of e-shop offering supplements for sportsmen brand Hi Tec Nutrition. As an advertising tool will be used PPC systems and search engine goods whose efficiency will be analyzed, and based primarily on the amount of orders made. The research will be using electronic observation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedúci: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Hana Pechová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WOJKOWSKÝ, Radim. \textit{Analýza internetového marketingu pro firmu na trhu doplňků stravy pro sportovce}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/qzx67g/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Doplňky stravy pro sportovce a legislativa
Ondřej Smolka -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Marketing and advertising on the Internet
Max Smrčka -
Porovnání zbožových vyhledávačů a slevových serverů
Filip Rozhoň -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník