Nové trendy v uplatňovaní nástrojov marketingovej komunikácie na ruskom trhu – Kamila Repková
Kamila Repková
Bakalářská práce
Nové trendy v uplatňovaní nástrojov marketingovej komunikácie na ruskom trhu
Nové trendy v uplatňování nástrojů marketingové komunikace na ruském trhu
Anotace:
REPKOVÁ, Kamila: Nové trendy v uplatňovánínástrojů marketingové komunikace na ruském trhu. Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů, obor Mezinárodní obchod. Vedoucí závěrečné práce: Ing. Soňa Gullová, Ph.D. Praha, 2017, 75 s. Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace v současné Ruské federaci. Cílem práce je charakterizovat a analyzovat nové trendy marketingové …víceAbstract:
REPKOVÁ, Kamila: New trends in marketing communication applied on Russian market. University of Economics, Prague, Faculty of International Economic Relations, Department of International Trade. Thesis supervisor: Ing. Soňa Gullová, Ph.D. Prague, 2017, 75 p. The thesis adresses to problematic of marketing communication in contemporary Russian federation. The aim of the thesis is to charakterise and …víceAbstract:
REPKOVÁ, Kamila: Nové trendy v uplatňovaní nástrojov marketingovej komunikácie na ruskom trhu. Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů, obor Mezinárodní obchod. Vedúca záverečnej práce: Ing. Soňa Gullová, Ph.D. Praha, 2017, 75 s. Bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie v súčasnej Ruskej federácii. Cieľom práce je charakterizovať a analyzovať nové trendy …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68772
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Miroslava Zamykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68772
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda