Online komunikace společnosti Freedu – Bc. Dáša Kašparová
Bc. Dáša Kašparová
Diplomová práce
Online komunikace společnosti Freedu
The Online Communication of the Company Freedu
Anotace:
Predmetom diplomovej práce je online komunikácia malej vzdelávacej spoločnosti so sídlom v Bratislave. Jej cieľom je vyhodnotiť efektivitu súčasnej komunikácie firmy na internete a navrhnúť kroky na jej vylepšenie. Prvá časť práce vymedzuje špecifiká marketingovej komunikácie na internete a jej nástrojov. V druhej časti sa zameriava na analýzu využívania jednotlivých online komunikačných kanálov s …víceAbstract:
This thesis focuses on online communication of a small educational company based in Bratislava, Slovakia. It aims to evaluate effectiveness of its current communication on the internet and suggest steps to its improvement. First part of the thesis provides specifics of online marketing communication and its tools. The second part goes into analysis of online marketing channels used within the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kašparová, Dáša. Online komunikace společnosti Freedu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Webové stránky a internetový obchod pro TJ Sokol Bedřichov
Matěj Neuwirth -
Webové stránky hotelů jako fungující prodejní kanál
Iuliia Zhidkova -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky
Lucie Horká -
Webové stránky a jejich publikace na Internetu
Štěpán Pánek -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Webové stránky základní školy
Petr Symerský