Lucie Horká

Bakalářská práce

Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky

Online Marketing of Oxalis Company with the Focuse on Website
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjištění současného stavu webových stránek společnosti Oxalis, s.r.o. a vytvoření návrhu na jejich zdokonalení. Teoretická část vychází z literárních pramenů mapujících oblasti internetového marketingu, internetové marketingové komunikace, situačních analýz PEST a SWOT, marketingového výzkumu, včetně základů statistiky. Praktická část obsahuje představení společnosti …více
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is to determine the status of the current Oxalis company website and to come up with suggestions for improving the website. The theoretical part is devoted too online marketing, online marketing communications, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research with basics of statistics. The practical part introduces the Oxalis company and describes its website and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaněk

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horká, Lucie. Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika