Bc. Dáša Kašparová
Master's thesis
Online komunikace společnosti Freedu
The Online Communication of the Company Freedu
Abstract:
Predmetom diplomovej práce je online komunikácia malej vzdelávacej spoločnosti so sídlom v Bratislave. Jej cieľom je vyhodnotiť efektivitu súčasnej komunikácie firmy na internete a navrhnúť kroky na jej vylepšenie. Prvá časť práce vymedzuje špecifiká marketingovej komunikácie na internete a jej nástrojov. V druhej časti sa zameriava na analýzu využívania jednotlivých online komunikačných kanálov s …moreAbstract:
This thesis focuses on online communication of a small educational company based in Bratislava, Slovakia. It aims to evaluate effectiveness of its current communication on the internet and suggest steps to its improvement. First part of the thesis provides specifics of online marketing communication and its tools. The second part goes into analysis of online marketing channels used within the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kašparová, Dáša. Online komunikace společnosti Freedu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Webové stránky a internetový obchod pro TJ Sokol Bedřichov
Matěj Neuwirth -
Webové stránky hotelů jako fungující prodejní kanál
Iuliia Zhidkova -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky
Lucie Horká -
Webové stránky a jejich publikace na Internetu
Štěpán Pánek -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Webové stránky základní školy
Petr Symerský