Bc. Dáša Kašparová

Master's thesis

Online komunikace společnosti Freedu

The Online Communication of the Company Freedu
Abstract:
Predmetom diplomovej práce je online komunikácia malej vzdelávacej spoločnosti so sídlom v Bratislave. Jej cieľom je vyhodnotiť efektivitu súčasnej komunikácie firmy na internete a navrhnúť kroky na jej vylepšenie. Prvá časť práce vymedzuje špecifiká marketingovej komunikácie na internete a jej nástrojov. V druhej časti sa zameriava na analýzu využívania jednotlivých online komunikačných kanálov s …more
Abstract:
This thesis focuses on online communication of a small educational company based in Bratislava, Slovakia. It aims to evaluate effectiveness of its current communication on the internet and suggest steps to its improvement. First part of the thesis provides specifics of online marketing communication and its tools. The second part goes into analysis of online marketing channels used within the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kašparová, Dáša. Online komunikace společnosti Freedu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications