Kaoru Ishida

Diplomová práce

Vizualizace hudby v animovaném filmu

Vizualization of music in animation film

Anotace:
Účel této práce je najít možnosti vizualizace hudby a zkoumat mistrovská díla vizuální hudby. Budou také zmíněny vztahy mezi uměním a pěti základními smysly - zejména sluchem a zrakem, aby se vyjasnilo, jak jinak hudba a obraz na člověka působí, dále různé pokusy vizualizace hudby v historii, animované filmy jako příklad vizuální hudby, a také skladatel, který skládal hudbu inspirací z obrazů a spisovatel …více
Abstract:
Purpose of this work in to find possibilities of vizualization of music, analyze masterpiece of vizual music. There are written about relationships between arts and five senses ? mostly sight and hearing, to make clear how pictures and music work differently, several experiments of visual music on history, animation films as vizual music, composer inspirated by pictures, and writer inspirated by music …více
 

Klíčová slova

filmová teorie

Klíčová slova

filmová hudba

Klíčová slova

hudba ve filmu

Klíčová slova

animovaný film

Klíčová slova

filmoví animátoři

Klíčová slova

filmoví režiséři

Klíčová slova

McLaren Norman 1914-1987

Klíčová slova

hudební skladatelé

Klíčová slova

analýzy filmových děl

Klíčová slova

vizuální vnímání

Klíčová slova

Alexeieff Alexandre 1901-1982

Klíčová slova

Fischinger Oskar 1900-1967

Klíčová slova

Schwizgebel Georges 1944-

Klíčová slova

hudební teorie
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 10. 2012
  • Vedoucí: Miroslav WANEK
  • Oponent: Vladimír MERTA

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele).
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna