Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti – Martina Vitásková
Martina Vitásková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, která se specializuje na výrobu, nákup a prodej hutních materiálů vhodných převážně pro kovovýrobu a stavebnictví. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of marketing communica-tion of the chosen company, which is specialize in the production, purchase and sale of metallurgical materials suitable mainly for metal production and construction. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the area of marketing com-munication and the subsequent creation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VITÁSKOVÁ, Martina. \textit{Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/r0wnec/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vitásková, Martina. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.
Karel Dvořák -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná