Víceuživatelská prostředí v systémech virtuální reality – Ing. Tomáš Bareš
Ing. Tomáš Bareš
Diplomová práce
Víceuživatelská prostředí v systémech virtuální reality
Multi-user virtual reality environments
Anotace:
Virtuální realita je fenoménem dnešní doby, který nachází uplatnění v mnoha průmyslových oblastech. Tato diplomová práce se zabývá využitím virtuální reality, jako prostředku pro náhled do sdíleného víceuživatelského prostředí. Práce se snaží přijít s inovativním řešením pro zjednodušení distanční výuky, která je v aktuální době častým důsledkem šíření onemocnění COVID-19. Sdílené prostředí by mělo …víceAbstract:
Virtual reality is a phenomenon of today, which finds application across many industrial areas. This diploma thesis deals with the use of virtual reality as a means of insight into a shared multi-user environment. The main goal of the thesis is to come up with an innovative solution to simplify distance learning, which is currently a frequent consequence of the spreading of COVID-19. The shared environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7084
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
- Oponent: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Webová virtuální realita: nový způsob prezentace geoprostorových dat
Jan Horák -
Virtuální realita jako prostředek kartografické komunikace
Ondřej Kvarda -
Virtuální realita v udržovací (domácí) ortopticko- pleoptické léčbě
Tereza Košňarová -
Virtuální realita jako objekt a subjekt výstavní praxe
Jakub Zemánek -
Virtuální realita v neuromarketingu
Matěj Brůna -
Vliv a role smartphonu na vzdělávání současnosti a budoucnosti – virtuální realita ve vzdělávání
Zdeněk Foral -
VR42: virtuální realita jako médium výtvarné tvorby pro uživatele se zrakovým znevýhodněním
Aneta Drmotová -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022