Vizuální pozornost vůči emocionálním apelům v reklamě – Eliška Novotná
Eliška Novotná
Bakalářská práce
Vizuální pozornost vůči emocionálním apelům v reklamě
Visual attention to emotional appeals in advertising
Anotace:
Cílem práce je zjistit vliv využití emocionálních apelů (pozitivních i negativních) na vizuální pozornost s ohledem na pohlaví respondenta a brand recall, tedy aktivní vybavení si značky ve vybraných reklamních sděleních. Hlavními oblastmi v teoretické rešerši jsou emocionální apely v reklamě, vizuální pozornost a brand recall. Následně navazuje metodika, která představuje výzkumný vzorek reklam, metody …víceAbstract:
The aim of the Bachelor thesis is to find out the influence of the use of emotional appeals (positive and negative) on visual attention with regard to the gender of the respondent and brand recall. The main areas of theoretical research are emotional appeals in advertising, visual attention and brand recall. The following part is a methodology that presents a research sample of advertisements, methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87654
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2022
- Vedoucí: Simona Bažantová
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87654
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální pozornost v rámci reklamního sdělení
Kamila Němcová -
Vizuální pozornost vůči emocionálním a racionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Emocionální apely v kampaních UNICEF
Dagmar Nosálová -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
Kristina Šlachtová -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Vizuální pozornost v rámci reklamního sdělení
Kamila Němcová