Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh – Bc. Karolína Kubešová
Bc. Karolína Kubešová
Diplomová práce
Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh
The Project Solutions of Using Tools "Medical Marketing" for Placing a Medical Product on the Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů medical marketing, pomocí nichž je uve-den zdravotnický prostředek na trh. Součástí práce je projektové řešení a využití nástrojů medical marketing na vybraný produkt ve firmě ING corporation, spol. s. r. o. V úvodu teoretické části práce jsou shrnuty základní pojmy z oblasti marketingu zaměřeného na marketing ve zdravotnictví. Další kapitola je věnována …víceAbstract:
The thesis is focused on the use of medical marketing tools through which a medical device is launch on the market. Project design and use of medical marketing tools on the selected product in company ING corporation, Ltd. Are included in thesis. The basic concepts of marketing focused on marketing in health care are summarizes at the beginning of the theoretical part. Another chapter is devoted to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBEŠOVÁ, Karolína. \textit{Projektové řešení využití nástrojů ''medical marketing'' pro uvedení zdravotnického produktu na trh}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/r1msbi/.
Jak správně citovat práci
Kubešová, Karolína. Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Optimization of Quality Management System in a Company Producing Medical Devices
Štěpán Tichý -
Organisational innovation and its application in medical devices
Marie Zenié -
Software jako zdravotnický prostředek
Aleš Hollý -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková