Návrh a implementace počítačové hry pro virtuální realitu – Adam Donocik
Adam Donocik
Bakalářská práce
Návrh a implementace počítačové hry pro virtuální realitu
Design and Development of a Virtual Reality Game
Anotace:
Zadáním práce je nastudovat, ověřit a popsat možnosti vývoje počítačových her zaměřené na virtuální realitu v prostředí Unreal Engine 5. V teoretické části popisuji prostředí Unreal Engine a problematiku tvorby VR her. Zmíněny jsou způsoby optimalizace a možnosti mapování vstupů. Hlavní částí je kompilace pro headsety běžící na systému Android. Dále se také zabývá umělou inteligencí, renderovacími …víceAbstract:
The task of this thesis is to study, verify and describe the possibilities of developing computer games focused on virtual reality in the Unreal Engine 5 environment. Optimization methods and input mapping options are mentioned. The main part is a compilation for headsets running on Android. It also covers artificial intelligence, rendering techniques and new developments in the UE 5 environment. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151672
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Tomáš Fabián
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DONOCIK, Adam. \textit{Návrh a implementace počítačové hry pro virtuální realitu}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/r1ny2c/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Dynamické prvky ve výuce matematiky
Nikol STARÁ -
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
Jakub Jonáš -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Optimalizační techniky v Unreal Enginu 4
Jan Trubač -
Optimalizační techniky v Unreal Enginu 4
Lukáš Moravec -
VR application for Economic Games
Klára Kubíčková -
Automatizace NPC pomocí umělé inteligence
Alena Kocourková -
Analýza Designu a AI NPC postav ve vybraných hrách s otevřeným světem
Patrik Bartošík