YouTube jako nástroj pro online výuku na 2. st. ZŠ – David ŠEVČÍK
David ŠEVČÍK
Bachelor's thesis
YouTube jako nástroj pro online výuku na 2. st. ZŠ
YouTube as a tool for online learning in the 2nd grade of elementary school
Abstract:
Hlavním tématem bakalářské práce bylo analyzovat možnosti online výuky pomocí nástroje YouTube. Teoretická část pojednává o ICT ve vzdělávání, digitální gramotnosti a charakteristice nástrojů pro online výuku. Praktická část je zaměřena na charakteristiku kanálu Youtube a jejím výstupem je zmapování, analýza a porovnání vzdělávacích kanálu nejen v ČR, ale také ve světě.Abstract:
The main topic of the bachelor thesis was to analyze the possibilities of online teaching using the YouTube tool. The theoretical part deals with ICT in education, digital literacy and characteristics of tools for online teaching. The practical part is focused on the characteristics of the Youtube channel and its output is the mapping, analysis and comparison of educational channels not only in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Kočková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEVČÍK, David. YouTube jako nástroj pro online výuku na 2. st. ZŠ. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Information and Communication Technologies with Focus on Education / 3-ict-ov
Theses on a related topic
-
Využití informačních a komunikačních technologií v on-line poradenství a terapii
Radek Pavlas -
Návrh a implementace SW pro on-line sledování polohy mobilních objektů pomocí GPS
Jan Holešínský -
On-line řešení spotřebitelských sporů
Martin Černý -
On-line výukové zdroje pro podporu vyučování matematiky na 2. stupni ZŠ
Karolina ZBOŘILOVÁ -
Tvorba screencastu pro on-line vzdělávání s využitím digitálních technologií
Jiří HOMOLKA -
Tvorba screencastu pro on-line vzdělávání s využitím digitálních technologií
Jiří HOMOLKA -
Návrh a vývoj mobilní seznamovací aplikace pro studenty UHK
Jana Vacková -
On-line aplikace pro podporu interakce mezi žáky a učiteli při distančním vzdělávání na ZŠ
Ondřej HOLUB