Optimalizace a analýza rozvržení přístupových bodů skladu – Miroslav Špolc
Miroslav Špolc
Bachelor's thesis
Optimalizace a analýza rozvržení přístupových bodů skladu
Optimization and Analysis of the Layout of Access Points of a Storehouse
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je optimálně rozvrhnout přístupové body skladu, takzvané brány, za podmínek zadaných firmou. Vedlejším cílem je pak ukázat využití metod operačního výzkumu na praktickém příkladu a předvést tak zadavatelské firmě nejen optimalizaci výsledku, ale také postupu řešení problematiky. První kapitola je věnována představení fungování zadavatelské firmy a vysvětlení zadané problematiky …viacAbstract:
The primary goal of this bachelor's thesis is to find the optimal layout of access points, the so called gates, of a distribution centre, while complying with the company requirements. The secondary goal of this thesis is to show the responsible workers in the company the application of operation research on an example that is put into practise and in this way to show them not only the efficiency of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60409
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedúci: Martina Zouharová
- Oponent: Jana Sekničková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60409
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Prostorová analýza vztahu V&V výdajů a konkurenceschopnosti v high-tech sektoru na regionální úrovni
Kateřina Lindnerová -
Zhodnocení přínosů kohezní politiky v ČR v oblasti V&V pro inovace a k vytvoření konkurenceschopného podnikatelského sektoru
Lucia Hamplová -
Aplikace metod operačního výzkumu v projektu ŠKODA Click
Alexandr Janko -
Analýza inflácie v krajinách Európskej únie v rokoch 2010 až 2019
Lenka Maršálková Obergriesová -
Strukturální fondy a jejich využití v ČR v oblasti podpory výzkumu a inovací
Petra Tomešová -
Využití metod operačního výzkumu v konkrétním podniku
Amálie NĚMEČKOVÁ -
Výuka operačného výskumu na vysokých školách v ČR a SR – viackriteriálne hodnotenie
Zuzana Ľochová