Rudolf Baron

Bakalářská práce

Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou

Ambient Media and their Use in Social Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se snaží zhodnotit vhodnost a možnosti využití ambientních médií pro sociální kampaně z oblasti dárcovství krve a podpory bezdomovců. Cílem práce je ukázat na příkladu čtyř zahraničních sociálních kampaních, které využily ambientní média, že je lze vhodně využít pro kampaně se sociální tématikou. Na základě provedeného výzkumu s použitím kvalitativní metody focus group byla stanovena …více
Abstract:
This bachelor thesis evaluates suitability and possibilities of using ambient media for social marketing campaigns dealing with homelessness and blood donation. The goal of the thesis is to show on four foreign campaigns which are using ambient media that this for of communication is well suited for the social campaigns. Based on the conducted focus group - qualitative research tool recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Baron, Rudolf. Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace