Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií – Bc. Michaela Domesová
Bc. Michaela Domesová
Bakalářská práce
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
The lexical-semantic level of speech in children with developmental dysphasia at pre-school age
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na lexikálně-sémantickou jazykovou rovinu a její rozvoj u dětí předškolního věku, u kterých byla diagnostikována vývojová dysfázie. První kapitola práce se zabývá vývojovou dysfázií a související klasifikací, terminologií, etiologií, symptomatologií, diagnostickým procesem a terapií. Druhá kapitola obsahuje informace o psychomotorickém rozvoji a rozvoji komunikačních schopností …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on development of the lexical-semantic level of speech in children with developmental dysphasia at pre-school age. The first chapter deals with developmental dysphasia and related classification, terminology, symptomatology, diagnostic process and therapy. The second part contains information about psychomotoryc and communication skills in children at pre-school age and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qqnv7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku
Klára Klvaňová -
Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním
Andrea LEHOCZKÁ -
Lexikálně-sémantická rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Hana ŠUSTKOVÁ -
Lexikálně sémantická rovina u dětí s lehkou mentální retardací
Ester Krupová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností
Berenika Šenková -
Teaching English to Children with Developmental Dysphasia
Tereza Křenová