Individuální přístupy k žákům v ZŠ speciální Modrý klíč – Bc. Petra Dvořáková, DiS.
Bc. Petra Dvořáková, DiS.
Diplomová práce
Individuální přístupy k žákům v ZŠ speciální Modrý klíč
Individual approaches to pupils at special primary school Blue key
Anotace:
Diplomová práce „Individuální přístupy k žákům v ZŠ speciální Modrý klíč“ se zaměřuje na vzdělávání žáků v základní škole speciální. Vymezuje základní školu speciální, charakterizuje žáky, kteří tuto školu navštěvují a také metody práce, které se na tomto typu školy využívají.Abstract:
The thesis „Individual approaches to pupils at special primary school Blue key“ is focused on education of pupils at special primary school. It defines special primary school, characterizes pupils who attend this school and methods of work which are used at this type of school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uf1md/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zdravotní postižení z pohledu žáků druhého stupně základní školy
Dominika Brzobohatá -
Podpora edukace žáků s různými druhy zdravotního postižení v první třídě základní školy
Leona Lončaričová -
Porovnání přístupu pracovníků Dětského domova, Základní školy a Školní jídelny Radenín k dětem se zdravotním postižením a dětem bez zdravotního postižení
Michaela ZHORNÁ -
Zdravotní postižení perspektivou intaktních dospělých
Kateřina VÁVROVÁ -
Integrace dětí se zdravotním postižením v základní škole.
Jana Hodulíková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Vnímání osob se zdravotním postižením žáky základní školy
Lenka Stojanová -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová