Alžběta Brožková

Bakalářská práce

Moderní formy marketingové komunikace

Modern forms of marketing communication
Anotace:
Cílem závěrečné práce bakalářského studia je vysvětlení a porozumění novým formám marketingové komunikace a následná analýza jedné vybrané formy. Teoretická část práce se soustředí na silné a slabé stránky forem a jakou úspěšnost mají v praxi. V analytické části je zvolena analýza využívání digitálního marketingu v konkrétní firmě. V závěru práce je shrnutí vybraných nástrojů digitálního marketingu …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is an explanation and understanding of new forms of marketing communication, and the following analysis of one chosen form. The theoretical part of the thesis focuses on strengths and weaknesses of these forms and their practical success rates. In the analytical chapter, an analysis of the use of digital marketing in a particular company is chosen. The conclusion summarizes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace