Alžběta Brožková
Bachelor's thesis
Moderní formy marketingové komunikace
Modern forms of marketing communication
Abstract:
Cílem závěrečné práce bakalářského studia je vysvětlení a porozumění novým formám marketingové komunikace a následná analýza jedné vybrané formy. Teoretická část práce se soustředí na silné a slabé stránky forem a jakou úspěšnost mají v praxi. V analytické části je zvolena analýza využívání digitálního marketingu v konkrétní firmě. V závěru práce je shrnutí vybraných nástrojů digitálního marketingu …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is an explanation and understanding of new forms of marketing communication, and the following analysis of one chosen form. The theoretical part of the thesis focuses on strengths and weaknesses of these forms and their practical success rates. In the analytical chapter, an analysis of the use of digital marketing in a particular company is chosen. The conclusion summarizes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dfc25/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Mgr. Pavel Kotyza
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní formy komunikace v praxi
Alžběta Pevná -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová -
Moderní formy marketingové online komunikace
Eliška Fojtová -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků