Alžběta Brožková

Bachelor's thesis

Moderní formy marketingové komunikace

Modern forms of marketing communication
Abstract:
Cílem závěrečné práce bakalářského studia je vysvětlení a porozumění novým formám marketingové komunikace a následná analýza jedné vybrané formy. Teoretická část práce se soustředí na silné a slabé stránky forem a jakou úspěšnost mají v praxi. V analytické části je zvolena analýza využívání digitálního marketingu v konkrétní firmě. V závěru práce je shrnutí vybraných nástrojů digitálního marketingu …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is an explanation and understanding of new forms of marketing communication, and the following analysis of one chosen form. The theoretical part of the thesis focuses on strengths and weaknesses of these forms and their practical success rates. In the analytical chapter, an analysis of the use of digital marketing in a particular company is chosen. The conclusion summarizes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Mgr. Pavel Kotyza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication