Bc. Zuzana Pindorová

Bakalářská práce

Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu

Customer loyalty and the strength of the e-shop loyalty program
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá věrností (loajalitou) zákazníků a sílou věrnostních programů. V práci se seznámíme se základními pojmy, které souvisí s internetovým podnikáním, e-shopy a věrnostními programy. Představíme si také konkrétní e-shop, ve kterém provedeme experiment, který nám pomůže zjistit, jak dalece jsou klienti loajální a jaká je síla věrnostního programu, který na daném e-shopu funguje …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the loyalty of customers and the power of loyalty programs. We will get acquainted with basic terms related to internet business, e-shops and loyalty programs. We also introduce a specific e-shop, in which we will carry out an experiment to help us to find out how far are loyal clients and what is the power of a loyalty program of given e-shop. We will carry out the experiment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/t48rx/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné