Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu – Bc. Zuzana Pindorová
Bc. Zuzana Pindorová
Bachelor's thesis
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Customer loyalty and the strength of the e-shop loyalty program
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá věrností (loajalitou) zákazníků a sílou věrnostních programů. V práci se seznámíme se základními pojmy, které souvisí s internetovým podnikáním, e-shopy a věrnostními programy. Představíme si také konkrétní e-shop, ve kterém provedeme experiment, který nám pomůže zjistit, jak dalece jsou klienti loajální a jaká je síla věrnostního programu, který na daném e-shopu funguje …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the loyalty of customers and the power of loyalty programs. We will get acquainted with basic terms related to internet business, e-shops and loyalty programs. We also introduce a specific e-shop, in which we will carry out an experiment to help us to find out how far are loyal clients and what is the power of a loyalty program of given e-shop. We will carry out the experiment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/t48rx/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PINDOROVÁ, Zuzana. \textit{Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/r2asyz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Věrnostní programy lékáren
Vít Foniok -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Vernostné programy v hotelierstve
Diana Fričová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
Radka Říšská -
LOYALTY PROGRAMS AND THEIR EFFECTIVENESS FROM THE COMPANY POINT OF VIEW
Sandra Idugboe