Bc. Zuzana Pindorová

Bachelor's thesis

Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu

Customer loyalty and the strength of the e-shop loyalty program
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá věrností (loajalitou) zákazníků a sílou věrnostních programů. V práci se seznámíme se základními pojmy, které souvisí s internetovým podnikáním, e-shopy a věrnostními programy. Představíme si také konkrétní e-shop, ve kterém provedeme experiment, který nám pomůže zjistit, jak dalece jsou klienti loajální a jaká je síla věrnostního programu, který na daném e-shopu funguje …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with the loyalty of customers and the power of loyalty programs. We will get acquainted with basic terms related to internet business, e-shops and loyalty programs. We also introduce a specific e-shop, in which we will carry out an experiment to help us to find out how far are loyal clients and what is the power of a loyalty program of given e-shop. We will carry out the experiment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné