Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu – Bc. Zuzana Pindorová
Bc. Zuzana Pindorová
Bachelor's thesis
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Customer loyalty and the strength of the e-shop loyalty program
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá věrností (loajalitou) zákazníků a sílou věrnostních programů. V práci se seznámíme se základními pojmy, které souvisí s internetovým podnikáním, e-shopy a věrnostními programy. Představíme si také konkrétní e-shop, ve kterém provedeme experiment, který nám pomůže zjistit, jak dalece jsou klienti loajální a jaká je síla věrnostního programu, který na daném e-shopu funguje …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with the loyalty of customers and the power of loyalty programs. We will get acquainted with basic terms related to internet business, e-shops and loyalty programs. We also introduce a specific e-shop, in which we will carry out an experiment to help us to find out how far are loyal clients and what is the power of a loyalty program of given e-shop. We will carry out the experiment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/t48rx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Věrnostní programy lékáren
Vít Foniok -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Vernostné programy v hotelierstve
Diana Fričová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
Radka Říšská -
LOYALTY PROGRAMS AND THEIR EFFECTIVENESS FROM THE COMPANY POINT OF VIEW
Sandra Idugboe