Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky – Bc. Anna Benešová
Bc. Anna Benešová
Diplomová práce
Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky
Sales promotion and PR on the Internet as a tool for strengthening customer relationships
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje a PR na internetu k posilování vztahů se zákazníky. V teoretické části jsou popsány nástroje podpory prodeje a PR na internetu, a jejich využití pro posilování vztahů se zákazníky. Praktická část je zaměřena na výzkum využití nástrojů komunikace, podpory prodeje a PR na internetu a jejich účinnosti pro posilování vztahů se zákazníky ve …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on use of sales promotion and PR tools on the Internet, which are used for strengthening customer relationship. In theoretical part are described tools of sales promotion and PR on the Internet and their use for strengthening customer relationships. In practical part is described research, which is focused on use of communication, sales promotion and PR tools on the Internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Viktor Janouch, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Benešová, Anna. Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Využití 3D Animace mimo filmový průmysl
Lukáš Přikryl -
Marketingové komunikačné nástroje spoločnosti Nutricia a ich porovnanie voči konkurentom
Ľudmila Tóthová -
Zvýšení konkurenceschopnosti farmaceutického podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jakub Bína -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová