Návrh komunikačního plánu pro obchodní centrum – Barbora Bílková
Barbora Bílková
Bachelor's thesis
Návrh komunikačního plánu pro obchodní centrum
Design of a communication plan for a shopping center
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice obchodních center a návrhu komunikačního plánu pro ně. Práce zahrnuje tři hlavní části: teoretickou, analytickou a návrhovou část. Autorka si klade za cíl aplikovat teoretické poznatky a navrhnout komunikační plán pro vybrané obchodní centrum.Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to the issue of shopping centers and the design of a communication plan for them. The work includes three main parts: theoretical, analytical and design part. The author aims to apply theoretical knowledge to a specific situation and propose a communication plan for a selected shopping center.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Smetana
- Reader: František Zjevík, DiS.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová