Historie a vývoj vodních cest v České Republice a kanál D-O-L – Bc. Libor Mráz
Bc. Libor Mráz
Bakalářská práce
Historie a vývoj vodních cest v České Republice a kanál D-O-L
Anotace:
Vodní cesty v celém procesu dopravy a též v každém národním hospodářství států, na jejichž území se vyskytují, jsou velmi důležité. V České Republice jsou neprávem opomíjeny, kvůli jejich situování k velkým řekám, menším přepravním vzdálenostem, vývojem a orientací hospodářství na jiné druhy a technologie dopravy. Za posledních dvacet let se pro komerční plavbu nevytvořily žádné nové plavební stupně …víceAbstract:
Waterways throughout the transport process and also in each national economy States on whose territory they occur, are very important. In the Czech Republic are unjustly neglected due to their situation to large rivers, smaller transport distances, development and orientation of the economy to other modes of transport and technology. Over the past twenty years for commercial voyage did not create any …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/m4tcc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Ladislav Bartuška
- Oponent: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Technologie dopravy a přepravy
Práce na příbuzné téma
-
Požadavky na kvalitu bodového mračna pro tvorbu informačního modelu stavby v jednotlivých úrovních LOD
Nikola Bartošová -
Implementace LOD do prostředí BIM v legislativních podmínkách České republiky
Kristýna Prušková -
LOD pro GPUEngine
Jan Staněk -
Využití LOD technik při vizualizaci velkých modelů
Andor Pathó -
Implementace algoritmu LoD terénu
Přemek Radil -
Algoritmy změny úrovně detailu (LOD) v knihovně OpenSceneGraph
Ondřej Koukolíček -
LOD pro GPUEngine
Jan Staněk -
Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů
Tomáš KYJANIA