Využití AAK u osoby po cévní mozkové příhodě – Bc. Adéla Metyšová
Bc. Adéla Metyšová
Bakalářská práce
Využití AAK u osoby po cévní mozkové příhodě
The use of AAC with a person who suffered a stroke
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím alternativní a augmentativní komunikace u osoby po cévní mozkové příhodě. Hlavním cílem je analýza komunikačních schopností dané osoby za účelem nalezení vhodného způsobu komunikace. Práce je rozdělena na tři kapitoly. První dvě jsou teoretické a jsou dále rozděleny na tři podkapitoly. První část se zabývá problematikou seniorského věku a nemocemi, které se u seniorů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the option of the use of alternative and augmentative communication with a person who has suffered a stroke. The main goal is an analysis of communication abilities and to find an appropriate way to communicate with this person. The thesis is divided into three chapters. First two are theoretical and they are divided into three subchapters. First part deals with senior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ixbib/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Komunikační schopnosti klientů s afázií po cévní mozkové příhodě
Kateřina Gartová -
Motivace osob po cévní mozkové příhodě k aktivizaci komunikačních schopností
Dagmar Cigánková -
Využití logopedické terapie u pacientů s narušenou komunikační schopností po cévní mozkové příhodě
Veronika Válková -
Komunikační deník jako nástroj alternativní a augmentativní komunikace jedinců s pervazivní vývojovou poruchou.
Zdeněk PETŘÍK -
Komunikační deník jako nástroj alternativní a augmentativní komunikace jedinců s pervazivní vývojovou poruchou.
Zdeněk PETŘÍK