Bc. Eliška Křelinová
Bachelor's thesis
Marketingové plánování
Marketing plan of dancing school Kalaffa’s Shuffle School
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro taneční školu. Teoretická část práce je věnována teorii marketingu, marketingovému plánování a digitálnímu marketingu. Praktická část je věnována popisu taneční školy Kalafa’s Shuffle school, analýze jejího trhu a marketingového mixu, který využívá. Dále uvádí výsledky marketingového výzkumu a na závěr práce je popsán marketingový plán, …moreAbstract:
This thesis aims to create a marketing plan for a dance school. This effort is underpinned by a foundation in the theory of marketing, marketing planning, and digital marketing. The thesis then presents the case of Kalafa's Shuffle School, describing the dance school and analyzing its market and the marketing mix it has relied on so far. Further, the thesis presents the findings of a marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/x8s8v/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová