Bc. Eliška Křelinová
Bakalářská práce
Marketingové plánování
Marketing plan of dancing school Kalaffa’s Shuffle School
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro taneční školu. Teoretická část práce je věnována teorii marketingu, marketingovému plánování a digitálnímu marketingu. Praktická část je věnována popisu taneční školy Kalafa’s Shuffle school, analýze jejího trhu a marketingového mixu, který využívá. Dále uvádí výsledky marketingového výzkumu a na závěr práce je popsán marketingový plán, …víceAbstract:
This thesis aims to create a marketing plan for a dance school. This effort is underpinned by a foundation in the theory of marketing, marketing planning, and digital marketing. The thesis then presents the case of Kalafa's Shuffle School, describing the dance school and analyzing its market and the marketing mix it has relied on so far. Further, the thesis presents the findings of a marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/x8s8v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová