Bc. Eliška Křelinová

Bakalářská práce

Marketingové plánování

Marketing plan of dancing school Kalaffa’s Shuffle School
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro taneční školu. Teoretická část práce je věnována teorii marketingu, marketingovému plánování a digitálnímu marketingu. Praktická část je věnována popisu taneční školy Kalafa’s Shuffle school, analýze jejího trhu a marketingového mixu, který využívá. Dále uvádí výsledky marketingového výzkumu a na závěr práce je popsán marketingový plán, …více
Abstract:
This thesis aims to create a marketing plan for a dance school. This effort is underpinned by a foundation in the theory of marketing, marketing planning, and digital marketing. The thesis then presents the case of Kalafa's Shuffle School, describing the dance school and analyzing its market and the marketing mix it has relied on so far. Further, the thesis presents the findings of a marketing research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
  • Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.