Možnosti využití LMS Moodle ve výuce – David ČERMÁK
David ČERMÁK
Bachelor's thesis
Možnosti využití LMS Moodle ve výuce
Possibilities of using LMS Moodle in teaching
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití systému pro řízení výuky LMS Moodle ve vzdělávacím procesu, zejména na základních školách. Popisuje teoretické základy e-learningu, jeho vývoj, výhody a nevýhody a věnuje se konkrétně platformě Moodle - jejím funkcím, uživatelským rolím a způsobu implementace. Součástí práce je návrh, realizace a testování výukového kurzu zaměřeného na základy programování …viacAbstract:
This bachelor thesis explores the possibilities of using the Learning Management System (LMS) Moodle in the educational process, with a focus on primary schools. It presents the theoretical foundations of e-learning, its development, advantages, and disadvantages, and analyses Moodle's features, user roles, and implementation methods. The practical part of the thesis includes the design, development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2025
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Kočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERMÁK, David. Možnosti využití LMS Moodle ve výuce. Ostrava, 2025. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Information and Communication Technologies with Focus on Education / 3-ict-tv
Práce na příbuzné téma
-
Algoritmické myšlení v kontextu řešení matematických úloh na 1. stupni ZŠ
Eva SLAVÍKOVÁ -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
Algoritmické myšlení a jeho rozvoj na ZŠ
Matěj BAJER -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického myšlení na 1. stupni ZŠ
Lenka MACHÁLKOVÁ -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického myšlení na 1. stupni ZŠ
Lenka MACHÁLKOVÁ -
Rozvíjení algoritmického myšlení pomocí robotů Dash a Dot
Štěpán ZAHRÁDKA -
Vytvoření vzdělávacího online kurzu pro práci s generativní umělou inteligencí v online marketingu
Jakub Landa -
Tvorba Moodle online kurzu k předmětu KMT/GKOB
Tomáš MAŠEK