David ČERMÁK
Bachelor's thesis
Možnosti využití LMS Moodle ve výuce
Possibilities of using LMS Moodle in teaching
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití systému pro řízení výuky LMS Moodle ve vzdělávacím procesu, zejména na základních školách. Popisuje teoretické základy e-learningu, jeho vývoj, výhody a nevýhody a věnuje se konkrétně platformě Moodle - jejím funkcím, uživatelským rolím a způsobu implementace. Součástí práce je návrh, realizace a testování výukového kurzu zaměřeného na základy programování …moreAbstract:
This bachelor thesis explores the possibilities of using the Learning Management System (LMS) Moodle in the educational process, with a focus on primary schools. It presents the theoretical foundations of e-learning, its development, advantages, and disadvantages, and analyses Moodle's features, user roles, and implementation methods. The practical part of the thesis includes the design, development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2025
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Kočková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERMÁK, David. Možnosti využití LMS Moodle ve výuce. Ostrava, 2025. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Information and Communication Technologies with Focus on Education / 3-ict-tv
Theses on a related topic
-
Algoritmické myšlení v kontextu řešení matematických úloh na 1. stupni ZŠ
Eva SLAVÍKOVÁ -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
Algoritmické myšlení a jeho rozvoj na ZŠ
Matěj BAJER -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického myšlení na 1. stupni ZŠ
Lenka MACHÁLKOVÁ -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického myšlení na 1. stupni ZŠ
Lenka MACHÁLKOVÁ -
Rozvíjení algoritmického myšlení pomocí robotů Dash a Dot
Štěpán ZAHRÁDKA -
Vytvoření vzdělávacího online kurzu pro práci s generativní umělou inteligencí v online marketingu
Jakub Landa -
Tvorba Moodle online kurzu k předmětu KMT/GKOB
Tomáš MAŠEK