Martina Juřicová

Bakalářská práce

Vliv mezikulturních rozdílů na obchodní jednání a podnikání českých subjektů na trhu Polska

Influence of intercultural differences on business dealings and entrepreneurial activites of czech entrepreneurs on the market of Poland
Anotace:
V první kapitole je popsáno Polsko, jeho geografie, počet obyvatel, jazyk, měna, politické uspořádání a stručná historie Polska. Druhá kapitola se zabývá analýzou jednotlivých sektorů polského hospodářství a zahraničním obchodem Polska. Ve třetí kapitole se zabývám rozdíly mezi Čechy a Poláky, snažím se charakterizovat Poláky podle kulturních dimenzí G. Hofstedeho a F. Trompenaarse. Na základě těchto …více
Abstract:
First section describes Poland, its geography, number of inhabitants, its language, currency, political system and brief Polish history. Second section deals with analysis of sectors of polish economy and foreign trade od Poland. In the third section I deal with the differences between Czechs and Poles and I try to describe Poles according to the cultural dimensions defined by G. Hofstede and F. Trompenaars …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2009
  • Vedoucí: Františka Müllerová
  • Oponent: Soňa Gullová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/11870