Knižní marketing malých nakladatelů – Bc. Magdalena Štenclová
Bc. Magdalena Štenclová
Bakalářská práce
Knižní marketing malých nakladatelů
Book marketing of small publishers
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je knižní marketing malých nakladatelů. Práce se soustředí na problematiku toho, jak mohou malá nakladatelství uspět na konkurenčním trhu a využít své silné stránky, jako je specializace, originalita a kvalita vy-dávaných knih, a navrhnout účinné marketingové postupy, které by mohly pomoci těmto nakladatelstvím úspěšně prosperovat na českém knižním trhu. Cílem práce je …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is book marketing of small publishers. The thesis focuses on the issue of how small publishers can succeed in the competitive market and use their strengths such as specialization, originality and quality of published books, and propose effective marketing practices that could help these publishers to prosper in the Czech book market. The aim of the paper is to present …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bipan/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. BcA. Anna Štičková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Pardubické nakladatelství Theo v polistopadové knižní a literární kultuře
Kateřina Kmentová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Sektorové bilance a trh nemovitostí
Jana Dobrovolná